La Vall de Barravés

Temporada: PrimaveraEstiuTardorHivern

Informació facilitada per:

Pirineu

Tomb en bicicleta tot terreny per la vall de Barravés des del seu vessant oriental, per Vilaller, al vessant occidental, pels pobles de Ginast, Vinyal i Forcat. A Vilaller és molt recomanable fer una visita al seu secular casc antic.

La ruta surt de Vilaller, població situada 12 km al nord del Pont de Suert per la carretera N-230, travessant el pont Nou en direcció nord. Se segueixen els indicadors cap a l'ermita de Riupedrós i per una pista asfaltada, es travessa una riera.

Un cop a l'ermita de la Mare de Déu de Riupedrós (km 0,7) cal rodejar-la per prosseguir per una pista ampla. A mà dreta es passa un pont sobre la Noguera Ribagorçana.

S'abandona la pista i es pren un sender de la dreta (km 1,1) que voreja el riu. Després d'unes torres elèctriques el camí es transforma en una pista.

Entre prats i camps de conreu s'arriba a Ginast (km 2), ja a l'Aragó. Per la carretera asfaltada se surt del poble.

En un revolt a la dreta (km 2,4) s'abandona la carretera i es continua recte per la pista del davant.

Als 2,6 km es desemboca a una pista: cal seguir-la per la dreta.
Finalment s'arriba a Vinyal (km 3,4). Si es vol arrodonir l'excursió a uns 600 metres de distància es pot visitar un darrer poble aragonès, el de Forcat, on es pot contemplar la seva església. Es desfà el camí.

Afegir comentari:

CAPTCHA image
Entra el codi de validació

Notícies destacades

Temporada de Neu 14/15

El Pirineu de Lleida us ofereix un ventall d’activitats per a aquest hivern. No us les perdeu!

+ Info

Senderisme i Btt, apostes de Turisme Actiu!

Propostes estiuenques per a gaudir de la natura amb els teus tot practicant una mica d’esport!

Pobles amb encant

Primera associació d’aquestes característiques a l’Estat.

+ Info

Parc Astronòmic del Montsec

Gaudeix d'un dels equipaments astronòmics més importants de l'Estat. Vine i comprova-ho!