De Tarres a Fulleda per camins rurals

Temporada: PrimaveraEstiuTardorHivern

Informació facilitada per:

Terres de Lleida

Atractiu itinerari que, aprofitant camins rurals, uneix els pobles de Tarrés i Fulleda.

La ruta comença a Tarrés, on s'accedeix per la carretera LV-2014 des de la N-240 (entre Vinaixa i Vimbodí). Abans d'entrar al poble es pren un camí a mà esquerra, davant mateix d'un turonet on hi ha un Sant Crist a la Creu. Als 300 m es troba una bifurcació: cal agafar el sender de dalt. Al següent encreuament (0,6 km) es pren el camí del mig. Poc després apareix una nova cruïlla (0,9 km) i se segueix pel trencall de l'esquerra. Més endavant hi ha una bifurcació (1,1 km) on cal elegir el camí de la dreta, que es dirigeix a Fulleda. El de dalt du a la font Freda en 1600 m. Es deixa un desviament a l'esquerra (1,9 km), que fa cap a la font Freda, i es continua tot recte.

Recorreguts 3,7 km es topa amb una cruïlla i es pren la desviació de la dreta cap a Fulleda (la de l'esquerra també hi va, passant per la font de la Marieta, però el recorregut és més llarg). De seguida cal agafar de nou un camí de la dreta (5,1 km) fins a la font del Salat (6 km). Es desemboca a un altre camí (6,4 km) i es gira a la dreta.  En arribar a la carretera (7,8 km) es prossegueix per l'esquerra fins a Fulleda. Per tornar es desfà el camí.

Afegir comentari:

CAPTCHA image
Entra el codi de validació

Notícies destacades

Temporada de Neu 14/15

El Pirineu de Lleida us ofereix un ventall d’activitats per a aquest hivern. No us les perdeu!

+ Info

Senderisme i Btt, apostes de Turisme Actiu!

Propostes estiuenques per a gaudir de la natura amb els teus tot practicant una mica d’esport!

Pobles amb encant

Primera associació d’aquestes característiques a l’Estat.

+ Info

Parc Astronòmic del Montsec

Gaudeix d'un dels equipaments astronòmics més importants de l'Estat. Vine i comprova-ho!