Propostes naturals amb cotxe per la Val d'Aran

Val de Toran

Des de Vielha cal agafar la carretera N-230 direcció França fins a Pontaut. A mà esquerra s'agafa el desviament direcció Canejan, Sant Joan de Toran. Són pobles típics tocant a la frontera amb França. Al llarg de la vall destaca la gran adaptació dels petits nuclis habitats a l'entorn natural, que ens transporta a una altra època.

Saut Deth Pish

Des de Vielha cal agafar la carretera N-230 direcció França. A la cruïlla de Pònt d’Arròs cal agafar direcció Saut deth Pish. Són 12 km de pista forestal asfaltada fins arribar al salt d´aigua. Impressionants vistes i paisatge.

Se hace grande.     Se     Se hace grande.

Artiga de Lin

Vielha cal agafar la carretera N-230 direcció França, fins al poble d'Es Bòrdes. Cal entrar dins del poble i seguir la pista asfaltada durant 8 km. Tindrem impressionants vistes sobre el cercle ondestaquem el Malh dera Artiga, el Tuc de Pòmero i el Malh des Pois. Des d'allà es pot iniciar un recorregut de 2,5 km seguint un sender que baixa paral·lel al ressorgiment del riu, indret anomenat“Es Uelhs deth Joeu”; ressorgiment procedent de la glacera de l'Aneto. El recorregut amb vehicle també es pot fer des dels pobles de Gausac i Aubèrt

Bassa d'oles-bosc de Baricauba

7 km de pista forestal asfaltada des del poble deGausac. Es tracta d´un recorregut fàcil i recomanable per conèixer el magnífic bosc d'avets de Baricauba. Accés també des d'Es Bòrdes i Aubèrt.

Se hace grande.    Se hace grande    Se hace grande

Banhs de tredòs-val d'Aiguamoix

Al poble de Salardú, a 9 km de Vielha direcció Baquèira, cal agafar el desviament a la dreta direcció Aiguamoix, fins arribar a Es Banhs de Tredòs (9,5 km), punt de partida de l'excursió al massís muntanyenc del Circ de Colomèrs.

Se hace grande    Se hace grande    Se hace grande

Pla de Beret

Des de Vielha cal agafar la carretera general fins a Baquèira i després agafar el desviament a l'esquerra fins al Pla de Beret, 21 km en total. Des d´allà, resseguint el curs del riu Noguera Pallaresa, es pot seguir la pista (recomanable 4x4; 6 km) fins al Santuari de Montgarri, d'una bellesa espectacular.

Se hace grande    Se hace grande